Prima camping on vanaf hier Parijs/Versailles te bezoeken. Let op: Vanaf 2024 geen Acsi korting meer. Je betaalt dus het volle pond. Camper/2 personen/stroom bijna €32,00 p.n.

Albertpieter

Er zijn 3 open gedeelde douches en drie toiletten. Duur voor de prijs die niet is bijgewerkt.

Konvaljen

Prima als overnachtingsplek naar het zuiden. Net voorbij Parijs. Wij hebben verder nergens gebruik van gemaakt maar lijkt wel prima allemaal. Sommige plekken zijn wel erg klein met vervelende paaltjes waardoor we nu een deuk in de bumper van onze camperbus hebben…. Prijs was nu € 31,-

Beau Village de Paris