• september 2021

een nieuwe PP, zonder service, wat ons niet stoorde, want parkeren is gratis. Toen we vandaag aankwamen, stond er echter een bord dat alleen parkeren voor voertuigen tot 3,5 ton toestond. Of dit permanent is of te wijten is aan een huidige situatie moet nog worden bepaald.

• augustus 2021

Overnachten dicht bij de binnenstad van Alençon. Naast een drukke weg. Ook 's nachts regelmatig vrachtverkeer. Vind dit zelf niet hinderlijk. Locatie zelf verder schoon en rustig.

• september 2021

• augustus 2021