Ik geloof wel dat het een leuke camperplaats was. Helaas is hij gesloten. Of dat tijdelijk is of niet dat begreep ik niet helemaal. In het gunstigste geval wordt ie opgeknapt. We wachten af.

Trampallmylife

plaats op gras. 10€ per nacht met elektriciteit. 5 km van Port en Bessin. zeer vriendelijke eigenaar. Ik raad aan om de omgeving te bezoeken

Nelly35

prima camperplaats voor een overnachting. Lekker rustig en zeer gemoedelijk. Toilet was in nette staat toen wij er waren.

Accueil Camping-Car Jean Vally