• mei 2022

Prima plek, heerlijk rustig aan de rand van klein dorpje. We waren de enige gasten. Niemand gezien, geld (€ 10) in brievenbus doen. Eenvoudige, maar nette faciliteiten voor elektriciteit, water en lozen.

• september 2019

Rustige , zeer schone geasfalteerde plaats, in groene omgeving.Bij aankomst niemand aanwezig maar er hangt een kaart met instructies. Enige minpuntje dat er geen toilet is. prijs/kwaliteit prima.

• juli 2019

Een zeer rustige, vredige en mooie locatie met alle voorzieningen. Op moeilijk te staan omringd door de tuin van de eigenaar. We vonden de site erg rustgevend.

• mei 2022

• september 2019