Hadden we dit eerder geweten, 50 plaatsen, goedkoop tanken, lozing punt. . We hadden de helft van onze aankoop in de Carrefour kunnen terug verdienen. Maar je staat natuurlijk off road, geen voorzieningen behalve een wasmachine aan carrefour

MobiMickey

prachtige locatie. geen water, geen toiletten maar mogelijkheid om warme pizza's te hebben en kleren te wassen omdat aanwezigheid van een verdeler en een wasserette op de parkeerplaats.

remij1968

Mooie parkeerplaats met voldoende plaatsen. Geen elektriciteit of water op het terrein.

• D400A

Cabourg, Frankrijk