prima cp mooie wandelingen uitgezet. stil en donker in de nacht

• april 2023

Perfecte tussenstop, alle diensten behalve ehu voor een muntstuk van € 2 van de plaatselijke bar of supermarkt, geweldig wandelen en het mooie oude dorp Cle'cy vlak bij u👌

• maart 2023

Hele mooie plek om te staan, uitzicht op de heuvels. We stonden tot begin van de avond alleen, daarna met 4. Ideaal uitgangspunt voor wandelen en fietsen met mooi fiets/ wandelpad langs de rivier langs de oude spoorlijn. Centrum was nu niet veel te beleven, bakker en kleine supermarkt.

prima cp mooie wandelingen uitgezet. stil en donker in de nacht

• april 2023