• juni 2023

Goede plek om te bezoeken, goede parkeergelegenheid, met parkeerplaatsen. Het is in behandeling, maar het plaatsen van verhogingen is opgelost. Omdat we waar de begaanbare nacht is, hebben we goed geslapen.

Pubill

Een toplocatie bij de stad en haven, maar op de hele parkeerplaats stonden 4 campers geparkeerd en de rest gewoon vol met personenauto’s. Helaas moeilijk andere parkeerplaats te vinden in de buurt.

• maart 2022

we verbleven hier voor een nacht. De parkeerplaats is perfect om overdag de stad te bezoeken. een overnachting is niet aan te raden. De parkeerplaatsen zijn zeer glooiend en bevinden zich tussen het treinstation en de hoofdstraat. er was de hele nacht verkeer en lawaai?

• juni 2023

• maart 2022