Aire de Camping-Car

Dieppe, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

Mooie plek om Dieppe te bezoeken. Veerboot kan storend zijn door draaiende motoren en omroeper. Goed verzorgde plek. Loopafstand naar het centrum. Heerlijk gestaan. Wakker geworden met steenbokken op de rots in het zicht.

• juni 2024

wij hebben er 2 nachten doorgebracht. Het plein is centraal gelegen en via de brug aan de overkant kom je zo de stad in. (momenteel bouwwerkzaamheden) Leuk stadje en prachtig kiezelstrand. V/E beschikbaar, we hadden geen elektriciteit nodig. Het was heerlijk weer, dat deed onze zonnecel.

• juni 2024

Rustig plaatsje. Bokjes op de rotsen, was heel leuk. Dieppe zelf vind ik mwah.

• juli 2024

• juni 2024

Rustig plaatsje. Bokjes op de rotsen, was heel leuk. Dieppe zelf vind ik mwah.

• Quai de la Marne

76200, Dieppe, Frankrijk