Ferme de la Rouge Fosse

Englesqueville-la-Percée, Calvados, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

Topplek! Niet verder vertellen.🤫 Water, electra, afvoer vuilwater, vuil en toilet lediging. Inderdaad geen douche en toilet! Maar voor 10 euro moet je niet klagen! Op de fiets naar Point du Hoc op 5 km. via een mooi fietspad langs zee goed te doen. Wij vonden het fantastisch!

• juni 2024

dit was onze 2de keuze🫣 eerst na omaha beach camping 43 euro incl polsbandje voor de douche borg. en toen hier in 1 woord geweldig 🌻 wat heerlijk en dat voor 10 euro incl stroom en water, wel zonder polsbandje 😜 gaan nu lekker genieten van het avond zonnetje 😎

• juni 2024

Ferme de la Rouge Fosse