Ook bij ons was de rekening opeens 22 euro. Bovendien werd mevrouw behoorlijk boos dat we blijkbaar te laat vertrokken en had de stekker van de elektra er maar vast uit getrokken. Er was vooraf geen vertrektijd afgesproken. Mooie en rustige plek, de service kan veel beter.

voor 9 euro een geweldige plaats om even aan de drukte te ontsnappen. Zeer ruime plaatsen, uur van vertrek maakt voor de eigenares niets uit. Je bestelling voor de bakker staat ´s morgens om 7.30u netjes aan deur van je camper!

Kari67

rustig is het zeker maar ze vragen maar wat ik betaalde met 20 euro en dat was volgens haar de prijs ,ik lied haar kijken wat er op campercontackt stond begon ze te mopperen mij hier niet meer gezien ,er is hier niet nog geen fatsoenlijk sanitair douche hebben we niet gedaan liever in de camper.

Camping á la Ferme