prima plek voor overnachting, inmiddels is de put, zie foto, bij de kraan bruikbaar en kun je daar je toilet in legen. Kraan wordt idd voor spoelen toilet gebruikt en voor drinkwater! Dus even desinfecteren!

• augustus 2020

Het is hier 's nachts stil. Grijswaterafvoer en zoetwatervoorziening, (geen toilet) mogelijk. Voor een nacht op doorreis ok. Tankstation naast de deur.

• mei 2019

We bezochten hier op 24/10/18 voor water. Dit was de dichtstbijzijnde plaats met open services. Let op de foto's dat er maar 1 tik is voor zowel Vidange & drinken !!!. we hebben de kraan gesteriliseerd voor gebruik.

• augustus 2020

• mei 2019