We hadden er wat schrik van maar eigenlijk is dit een grote maar top camperplaats. Dicht bij centrumalle voorzieningen ook elec aansluiting van 5 AMP. Dit wordt wellicht een vaste tussenstop voor onze bezoeken aan Normandie en Bretagne

MobiMickey

Wat een prachtige CP. uitzicht over t haventje en dichtbij het mooie en gezellige stadje. super stil en alle voorzieningen aanwezig.

Hanraa

groot DC-gebied niet genoeg elektrische aansluitingen. diensten vervallen EN vies. de vuilnisbakken lopen over. erg luidruchtig, jammer voor een prachtige stad als Honfleur. niet de moeite waard 14 €

Aire de Camping-Car