Honfleur, Calvados, Normandië, Frankrijk

Aire de Camping-Car

parking bassin de l'est - grote camperplaats bij de haven - beperkt aantal stroomaansluitingen, ongeveer 100x - bij vorst geen waterinname mogelijk - bakker komt op camperplaats, uitgezonderd donderdags - all-in tarief - betalen met creditcard of contant geld - centrum 800m

• Quai de la Tour 15

14600, Honfleur, Frankrijk

• augustus 2022

Wat zullen we zeggen, echt Frans. gezellig dicht bij elkaar. Geen beschutting. Zorg dat je op tijd bent na 15:00 is alles vol in het hoogseizoen. Mooie mengelmoes van publiek. Prima voor 1 nacht.

• augustus 2022

grote parking, goed gelegen voor ontdekken van Honfleur, jammer genoeg vonden we in heel de stad geen enkele plaats en zijn we teleurgesteld moeten verderrijden. Veel mensen nemen meerdere plaatsen in en zijn heel erg onvriendelijk..

• augustus 2022

Genoeg om voor 1 nacht te staan, maar er zijn weinig voorzieningen, niet voldoende stroom aansluitingen en de chemische toilet afvoer zit samen met de waterleiding aan een zuil. Valt nog wel wat te verbeteren. Was er wel druk. Betalen via de automaat. Het is gelukt!

• Jachthaven in de buurt