Camping du Phare

Honfleur, Calvados, Normandië, Frankrijk

Camping du Phare

zeer eenvoudige camping - vanaf 14.00u. toegang - contant betalen - pin betaling mogelijk - zee 400m - centrum 800m

• Boulevard Charles V

14600, Honfleur, Frankrijk
  • € 22,40 • 4 apr. t/m 30 sep.

Dichtbij centrum Honfleur. Echt de moeite waard. En zoals bijna overal in Frankrijk: sanitair oud, doch schoon. Aanrader!

Caprese

camping met matig tot goed sanitaire. uitstekend gelegen op een kleine wandeling zit je midden in het prachtige stadje. en een stukje de andere kant op heerlijk op het strand! heerlijk!

Reijnenfrans

Wij hebben al meerdere keren, tot tevredenheid, hier gestaan. Ook nu weer.. De in eerste instantie aan ons toegewezen plek vonden we te klein en het was geen probleem om een beter plekje te regelen. Kosten: € 39 - voor 2 nachten inclusief stroom👍

Hopla

• € 22,40 • 4 apr. t/m 30 sep.