prima gratis plaats. wc kan geleegd worden, en grijs water. vuilnisbak aanwezig. je mag overal staan, ook op het parkeerterrein na 18.00 uur. We stonden vannacht met 20 wagens

Tullepetaontjes

Ik vind deze plek geweldig. Gratis, met gazon, stad en abdij op 5 minuten lopen. Aangrenzend zijn paarden, ezels, koeien en geiten. Heel rustig en idyllisch. Afvoerstation ook gratis ter plaatse. Fietsen langs de Seine.

evi-b

een mixparking voor campers vrachtwagens en bussen. Echter de borden zijn verwijderd. De bussen moeten voor de muur de vrachtwagens voor de bio farm en de campers voor het gras.

• Rue Alphonse Callais

76480, Jumièges, Frankrijk