voor een gehandicapte is het bereiken van de receptie met een steile opgang een haast onmogelijke opgave. de appelbomen zijn er nauwelijks. grote ruime plekken en veel rust.

janblaauw1942

we hebben hier een paar dagen gestaan. Laat toegekomen en heel vriendelijk ontvangen. Verzorgde plaats sanitair verouderd maar proper. Mooi om van hier met de fiets naar ohama beach te gaan. Joelle dat haar uiterste best in nederlands👌. heel sympathieke mensen

Pretje

rustig is een understatement. Ik raad het aan als je scooters of elektrische fietsen hebt... anders ver van de kust en met niets in de buurt... het verdient het als een plek. de eigenaren zijn erg vriendelijk

Camping Des Pommiers