prima plaats voor 3 campers die niet al te lang zijn eerste foto klopt niet tweede wel, parkeer plaats erachter heeft idd hoogte beperking, geen voorzieningen.

mercedesvario

3 smalle plekken, die niet al te lang zijn. We konden er met onze 7,10m net staan. Je staat dicht bij zee (zie foto) en voor een dagje zon, zee en strand is het prima geschikt. We hebben niet overnacht: daarvoor zijn in de omgeving betere alternatieven voorhanden.

• september 2021

De hoogtebalk houdt alle campers buiten.

• september 2021

De hoogtebalk houdt alle campers buiten.

• Rue du Colonel Harivel

14830, Langrune-sur-Mer, Frankrijk