• juli 2024

Vriendelijk personeel. Goede sanitaire voorzieningen. Etretat op 4 km, afhankelijk welke route, E-bike noodzakelijk.

• juli 2024

Mooie verzorgde camping. Druk bezocht dus op tijd zijn is de boodschap. Wij hadden het voorlaatste plekje aan de ingang om 13 uur! Lekkere pizza’s afgehaald bij het restaurant.

• juli 2024

Camping als doorreiscamping bezocht, 1 nachtje. Ruime plekken en groot en schoon sanitair. Net iets te ver van 't strand om te lopen, wel te doen maar best een eindje. Ontvangst erg vriendelijk!

Camping Abijune