Le Tréport, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

Aire de Camping-Car

gereserveerde plaatsen aan de rand van de stad op het industriegebied - met slagbomen - stankoverlast mogelijk - dicht bij camping municipal Boucaniers - geen schaduw - all-intarief - betalen met bankkaart of munten - blokken noodzakelijk - bakker om 8u op het terrein - supermarkt 5min - centrum 10min

• Rue Pierre Mendès France

76470, Le Tréport, Frankrijk

• september 2022

We arriveerden hier om 13.00 uur maar alle plekken waren al bezet. De straat ernaast stond ook vol met campers en we hebben onze Adria er maar tussen gezet. Niet echt gezellig maar prima plek om het stadje te bezoeken.

AdriaBenD

Prima CP om Le Tréport en Mers-les-Bains te bezoeken. Te voet of per fiets zeker goed te doen. Druk bezochte CP. 's Morgens komt er een bakker met vers brood. In de vroege ochtend kan je geluidsoverlast hebben van industrie activiteiten (vrachtwagens). Prijs-Kwaliteit prima tbv kort bezoek.

Casavanos

Wij waren hier 2 dagen vanaf 30-6-22. Goede camperplek Centrum van Tréport op loopafstand. CP makkelijk op en af te rijden. DoryG

• september 2022