Camping l'Aiguille Creuse

Les Loges, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

• juli 2024

• juni 2024

Een prachtige camping. Alles netje onderhouden. Fijn ontvangst. Het zou fijn zijn als de douche iets langer doorstroomt. Moet nu elke 20 tellen op het knopje drukken. Maar het water is heerlijk warm en zelf in te stellen.

vnieuw

Hallo, Wij danken u voor uw reactie na uw bezoek aan onze camping. Wij geven om het comfort van onze klanten, dus we zijn blij dat u van de aangeboden diensten heeft kunnen profiteren. De gebakjes en het verse brood van onze dorpsbakker worden inderdaad gewaardeerd door onze klanten! Vergeet niet de dag ervoor te bestellen ;) Op de camping kan iedereen zich vermaken: jeu de boulesbanen, tafeltennistafel, fitnessruimte, speeltuin, opblaasbaar spel, multisportnet en natuurlijk het verwarmde binnenzwembad! Ik kijk ernaar uit je weer te zien in Normandië, Het Sunêlia l’Aiguille Creuse-team

• juli 2024

• juni 2024