Camping l'Aiguille Creuse

Les Loges, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

vnieuw

Hallo, Wij danken u voor uw reactie na uw bezoek aan onze camping. Wij geven om het comfort van onze klanten, dus we zijn blij dat u van de aangeboden diensten heeft kunnen profiteren. De gebakjes en het verse brood van onze dorpsbakker worden inderdaad gewaardeerd door onze klanten! Vergeet niet de dag ervoor te bestellen ;) Op de camping kan iedereen zich vermaken: jeu de boulesbanen, tafeltennistafel, fitnessruimte, speeltuin, opblaasbaar spel, multisportnet en natuurlijk het verwarmde binnenzwembad! Ik kijk ernaar uit je weer te zien in Normandië, Het Sunêlia l’Aiguille Creuse-team

Mooie, rustige camping nabij Étretat. Makkelijk te bereiken op de fiets via de “velomaritieme” of met de bus vlakbij de camping. Leuk zwembad en heerlijk restaurantje de camping zelf. Prima sanitair, goed onderhouden camping.

vantastic.beast

Hallo, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten na uw bezoek aan onze camping. Wij zijn blij dat u de diensten van onze camping heeft kunnen waarderen. Door onze camping te huren, kunt u per velomaritime effectief Étretat bezoeken. Een groene weg biedt ook de mogelijkheid om Yport en Fécamp te ontdekken. Ik kijk ernaar uit je weer te zien in Normandië, Het Sunêlia l’Aiguille Creuse-team

Rustige camping, vriendelijke ontvangst en een ruime staanplaats. Vrij prijzig (augustus). Leuke fietstocht gemaakt naar Etretat.

Map
Green Key eco-label