Camping Le Val Boise

Petit-Caux, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

• juni 2024

Kleine camping, eigenaar vriendelijk maar we konden water tappen aan de weg maar de kraan deed het niet,het sanitairgebouw mag ook weleens een flinke opknapbeurt hebben, en loslopende kippen die ook rondom je camper poepen,niet duur incl stroom en WiFi.

Om water te krijgen dat leek weg te lopen, hoefde u het ons alleen maar te vragen! Stel je voor dat als we het water in zelfbediening zouden laten staan, het water niet gratis is! wij zijn een camping gericht op de natuur, de kippen bewegen zich vrij rond op de camping en er is geen sprake van om ze naar wens op te sluiten, je hoefde ze alleen maar je kampeerplaats te laten verlaten, wat je niet a priori hoeft te doen

Dewald&Dafne

echte Franse camping, ligt 800M van de zee af. we zijn 18,50 kwijt voor 1 nacht + stroom en wifi (eigenaar zei dat die vrolijk was, dus koste niks) niks van te zeggen dus! wc/douche schoon maar wel wat oud.

• juni 2024

Camping Le Val Boise