Ferme de la Mare

Rives-en-Seine, Seine-Maritime, Normandië, Frankrijk

Ferme de la Mare

bij een melkveebedrijf - enigszins afgelegen ligging - voor 2€ toegang tot douche en toilet - abdij 2km - centrum 3km

• Impasse Ferme de la Mare 20

76490, Rives-en-Seine, Frankrijk

• november 2021

Formidabel. zeer vriendelijk onthaal en wat een prachtige plek. Met een upgrade van het sanitair, was het een 5* raiting geworden. Dat je op een boerderij bent en dat het daar niet muisstil is de hele tijd, vinden wij normaal. Nooit vonden wij het storend.

• oktober 2021

Inderdaad afgelegen CP. Wij hebben geen eigenaren gezien, geld in de brievenbus gedaan. s avond en s morgens was er zeer irritant brommend geluid van het bedrijf te horen, daarom maar 3 sterren. wij zullen hierom hier niet langer blijven.

Fam.Bruins

Het spijt me dat u niet genoten heeft van onze camperplaats. Voor de ontvangst wordt goed aangegeven dat u bij ons thuis moet komen kijken, bovendien is men vaak opgetogen omdat onze hond uw gids is... Ik weet dat we afwezig kunnen zijn, maar vanmorgen was ik aanwezig. Wat het lawaai betreft, ja, we werken 7 dagen per week 's ochtends en' s avonds om onze koeien te melken en er is inderdaad een meer of minder luid spinnen van de melkmachine, afhankelijk van de wind. In ieder geval bedankt voor uw eerlijkheid en voor het nalaten van uw bijdrage.

• juli 2021

M-Timmer

Bedankt voor uw vriendelijke bericht en graag tot ziens.

• november 2021

• oktober 2021

• juli 2021

M-Timmer

Bedankt voor uw vriendelijke bericht en graag tot ziens.