• januari 2024

Mooi plekje. Aardige mensen. Eigenaresse kan alleen geen woord Engels maar met wat hand en been werk zijn we eruit gekomen. In eerste instantie was ze niet thuis maar je kon gewoon gaan staan. Ze kwam even later langs om het geld te innen. Sanitair is aanwezig maar verwacht er niet veel van.

Cammie2002

Bedankt voor je vriendelijke bericht, ik wil even terugkomen op "Ik spreek geen woord Engels". Mijn Engels is inderdaad beperkt, maar ik probeer je altijd te begrijpen en in het Engels te reageren, je hoeft alleen maar zachtjes tegen me te praten. Ook als u naar onze streek komt, bevindt u zich op een boerderij en is het onze professionele activiteit, wij proberen altijd onze toeristen te verwelkomen aan wie wij alleen het beste wensen als ze bij ons komen. En de toiletten heb ik je niet aangeboden omdat je in een hele koude periode kwam en die vorstvrij waren.

Een mooie locatie, heel vriendelijk onthaal. We hebben er een erg rustige nacht doorgebracht.. Echt een aanrader.

lucmon

Prachtige, rustige plek op een boerderij-erg. Erg vriendelijke ontvangst en ook lokale producten te koop. Alle voorzieningen zijn aanwezig, al is het basic. Fijne nacht gehad. De weg ernaar toe is erg smal, maar er ik ook weinig verkeer. Onze camper van 7m heeft het probleemloos gereden.

• januari 2024

Ferme de la Mare