Een prachtige natuurlijke plek omringd door appelbomen en dieren, heel rustig en een geweldige locatie. We kochten cider en Calvados die uitstekend zijn. De eigenaren zijn erg aardige en vriendelijke mensen en je wordt hartelijk ontvangen. Een klein paradijs. Wij komen zeker terug.

• mei 2022

Wat een geweldige plek tussen de boomgaard en wat een rust. Zelfs op zondag een vriendelijk ontvangst wel jammer op zondag niets kunnen kopen (begrijpelijk), maar ook maandag voor vetrek niets open. Volgende keer beter. Zeker een aanrader!

• september 2020

Een France Passion-deelnemer, een cider-boer. Verkoopt cider, appelsap, Calvados, appelazijn en jam. Prachtige locatie met zowel verharde plaatsen, als op het gras tussen de appelbomen.

• mei 2022

• september 2020