Mooie rustige plek. Idylisch bijna. Alleen een watertap (bij huisje) en afval services. Blokken had ik niet nodig; ik stond aan de beek, rechts vanaf de toegang tot het terrein

hanzzle

Prachtig plekje aan de Sarthe met drinkwater uit een wat roestige kraan en mogelijkheid afval (gescheiden) achter te laten. Verder geen voorzieningen. Er hangt een bordje dat je met vergunning 2de categorie mag vissen. Je hebt zéker blokken nodig.

Dits

Mooie rustige camperplaats aan een beekje, met alleen een watervoorziening. Geen sanitairgebouw. Eigenaar komt in de avond bij iedereen 5 euro ophalen.

• Route de Saint-Pierre

61250, Saint-Céneri-le-Gérei, Frankrijk