Vandaag hier gearriveerd, mooie rustige plek. Ruime plekken. Maar het was niet gratis! We hebben €16. betaald waarna we een code voor de slagboom kregen om het terrein op te kunnen.

• december 2023

geen WiFi geen toilet geen 14 EURO Vandaag aangekomen een grote modderpoel moesten 16 euro betalen heel veel geld voor het gebodene.

hgpansier

te duur voor hetgeen wat geleverd wordt, geen sanitaire voorzieningen. wellicht leuk als je Bordeaux gaat bezoeken, veel arbeidsmigranten op en om de camperplaats. wij vonden 1 nacht meer dan voldoende

• december 2023

Aire de camping-car Le Grain