le Petit Patural

Boussac-Bourg, Creuse, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Fleurette5

Bedankt voor jouw mening, Als u vanuit "La Tuilerie" naar onze camping komt, is de hele weg tot aan onze ingang een asfaltweg.

een aanrader deze camping, op loop afstand van het dorp. Aardige mensen.

venture

Bedankt voor uw zeer vriendelijke recensie.

Wij waren hier op 11-06-2022. Super hartelijke ontvangst met meteen een enthousiaste rondleiding door de tuin. Wat een prachtige plek. Jet en Herman onderhouden hun plek met passie. Op het veld waren we de enige en konden zo een mooie plek kiezen. Wat een rust. Een echte aanrader.

Bedankt voor je prachtige recensie. Met vriendelijke groet, Henriëtta en Herman

Fleurette5

een aanrader deze camping, op loop afstand van het dorp. Aardige mensen.

venture

Bedankt voor uw zeer vriendelijke recensie.

Bedankt voor je prachtige recensie. Met vriendelijke groet, Henriëtta en Herman

• Montmoulard 12