• augustus 2020

Prima plek voor een picknick en om je sani te regelen, maar zijn er vanwege lawaai van de weg toch niet gebleven

• juli 2019

zeer goede locatie in vergelijking met de stad helaas te lawaaierig naast treinen de snelwegbrug en de verbindingen zijn te lawaaierig dus we zijn weer vertrokken

• juli 2016

15/07 brugroute boven hoofd en langs treinroute, lawaai gegarandeerd. WC vuil en smerig, in het stadje is er niets te zien. we zijn er niet gebleven, zeker geen vakantiegevoel.

• augustus 2020

• juli 2019