Camping bestaat inderdaad nier meer. Het is nu een geheel nieuwe camperplaats geworden. Er zijn 10 plaatsen. Plaatsen hebben electra aansluiting echter geen gebruik van gemaakte

• juli 2020

Is gesloten

• oktober 2019

Rustige camping en nog ‘gratis’ ook. De douches waren warm maar ze waren wel smerig. Water en lozen was mogelijk. Chemisch afval ook. We hadden geen tijd om de geldophaler te ontmoeten, dus we zijn weggereden. Prima voor een nacht. Let op de steile hellingen als je naar het toilet gaat.

• juli 2020

Is gesloten