Eigenlijk een goed gelegen plek om de stad te bezoeken. Helaas werd er midden op de dag ingebroken in onze camper. De dame bij de receptie was erg geschokt en behulpzaam. Ze betaalde ons de prijs van de nacht terug en we vertrokken. Zonde, want la Rochelle is echt prachtig.

KittiB.

Super lokatie tov het centrum. aardige receptie. 4 dagen gestaan bijna in het centrum maar toch rustig. Echt een aanrader!

-LMC-

helemaal vies: plaats is catastrofaal! De berging voor het chemisch toilet is rondom bevuild met uitwerpselen. de plaatsen onverzorgd en verwaarloosd. Ging door na een nacht?

Camping Municipal Le Soleil