Brood, groenten, fruit, aardappels, friet, limonade, jam zelf geproduceerd, bier en wijn te koop (boodschappen service). Afhaal restaurant en zondags restaurant met optreden van artiesten: bekijk de Facebook pagina. Stroom 2 euro per dag. Nederlands, English, Français, Deutsch.

Jussi2016

Super bedankt! Het is voor ons belangrijk om een huiselijk en gastvrij verblijf aan te bieden, zoals het hoort. Wij bieden verschillende boodschappen aan, ook een boodschappen service, blokken kunnen wij op maat gemaakt lenen.

Ferme Sinsac