zeer mooie locatie!!! basisvoorzieningen doch dit stoort zeker niet… leuk gesprek met de mevr. die de gitte bewoont rechts, (eigenaar woont blijkbaar vooraan links, doch dit terzijde) : aanrader! het probleem van 13€ is opgelost is opgetrokken naar 15€ 🤣

Skippy09

Eind september 2023.... 13 euro, heb het exacte geld, ik gaf hem 15e en hij had geen wisselgeld; dat is het leven. Mooie tussenstop.

jbjupiter

wat een mooie plek en wat een aardige ontvangst. Lekkere tomaten en druiven uit de tuin werden ons gebracht. Helaas is vanwege de gezondheid van madame de bar gesloten en dus ook geen maaltijden. Het was desondanks fantastisch!

• Moulin de Chaligny

79700, Saint-Amand-sur-Sèvre, Frankrijk