ohh wat is dit toch geweldig zo”n camping met super aardige eigenaresse Maureen! Het fietsen naar Saintes, 17km, is heel goed te doen. Op onze terugweg van Portugal komen we graag terug!! Joris en Annelous

altverweij-vangoor

Je kan hier veel woorden aan vuil maken, maar dit is een geweldige mini camping met alle voorzieningen die je nodig heb en super vriendelijke eigenaren en relaxte sfeer, TOP!!!

Nou, doe dit nooit maar deze dame verdient het ! 10 sterren. Ton Langelaan

Nou, doe dit nooit maar deze dame verdient het ! 10 sterren. Ton Langelaan