Camping Qugydo Ranch

Saint-Léger, Charente-Maritime, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

• juni 2024

Wat een geweldige mini camping om te onthaasten. gastvrij onthaald door Maureen en Bas. mooie ruime plaatsen. sanitair picobello voor elkaar. we wilden eigenlijk niet weg..😊 leuk gefietst en met de auto niet ver van de kust. grote Supermarkt op 6 km. Kortom alles goed voor elkaar!! Veel succes!

• juni 2024

Een hartelijke ontvangst. Behulpzaam en gastvrij. Wijj hebben hier met plezier 3 nachten gestaan. Als wij hier weer in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Camping Qugydo Ranch