Camping Larrouleta

Urrugne, Pyrénées-Atlantiques, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Camping Larrouleta

rustige camping - overdekt zwembad - visvijver - emplacement grand confort tegen toeslag beschikbaar - zee 5km - centrum 2km

• Route de Socoa 210

64122, Urrugne, Frankrijk

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard

• april 2021

Zeer mooie plek, rustig en schoon. We brachten daar een nacht door om te profiteren van het warme water voor een aangename douche, om de kleren te wassen en vooral om elektriciteit en alles te hebben, voor slechts de 22e.

ErikGNX

Hallo, heel erg bedankt voor je recensie aan onze camping en ons personeel. Tijdens deze moeilijke periode hebben we ons best gedaan om de klanten te ontvangen en we zijn erg dankbaar voor uw begrip. We hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad en het zal een genoegen zijn u weer te verwelkomen wanneer alles weer normaal is.

• maart 2020

Hier gestaan op 11 februari. Goede en vriendelijke ontvangst. Goede en schone voorzieningen.

HenriTrudy

Hallo, heel erg bedankt voor je recensie! We proberen ons best te doen zodat de klanten zich op hun gemak voelen. We hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad en het zal een genoegen zijn u weer te verwelkomen.

• april 2021

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard