We hebben genoten van ons verblijf op deze rustige en eenvoudige plek. (camper, 7m50). Veel schaduw, we konden onze eigen plek kiezen. Helaas zijn honden niet toegestaan op het strand (5 minuten lopen), maar er is een leuk park waar honden heerlijk kunnen rondrennen.

Peter_Inge

Leuke kleine camping en heel dichtbij restaurants en strand. Nogal luidruchtig vanwege verkeer en mensen. Camperservices basis. Het zou moeilijk zijn om een grote camper te manoeuvreren als hij vol is.

tessajane

Leuke kleinschalige camping met voornamelijk Franse bezoekers. Ligging dicht bij het strand en de restaurants. Zeer vriendelijke medewerksters. Mooie wandeling naar Collioure te maken. Toiletten en douches zijn netjes, schoon en voldoende aanwezig. Schaduwrijke plekken, een aanrader.

Camping le Catalan