Basic camping. Zeer vriendelijke beheerder. Sanitair schoon! Rustige, groene omgeving. Prijs 1 nacht: 2 personen, electra en camper €16,74.

• juli 2021

Een simpele municipal camping met alle voorzieningen. Snelweg is goed te horen, nadeel. Lekker fietsen langs het Canal du Midi is voordeel. Tel uw zegeningen. wij betaalden 13,44euro per nacht incl.elektra

• september 2020

ycping zeer goed geplaatst voor fietstochten langs het kanaal du midi Prijzen zeer goed geplaatst, maar een pakket voor camper zou een pluspunt zijn

• juli 2021

• september 2020