Nette en grote plekken op asfalt. Tot 00:30 onrustig door auto’s met dikke uitlaten die nabijgelegen parkeerplaats gebruiken als ontmoetingsplaats.

uscho

Heerlijk geslapen, geen moment onveilig gevoeld. Zelfs mn opstapje stond nog buiten de volgende ochtend ;-). Lawaai van vliegtuigen en de weg was ‘s nachts verdwenen. Rustige omgeving. let op: Geen voorzieningen! maar Prima plekje!

Gitta-Bartling

Mooie en ruime plaatsen net voorbij Toulouse. Even halt gehouden maar dan toch beslist om wat verder te rijden,… De bassen van het Rose festival vibreerden letterlijk in mijn camper,…

Parking Musee Aeroscopia