Kale grindvlakte, drukke weg nabij. Prima voor doorreis!

uscho

leuke plaats om dorpje te bezoeken, wel wat verkeers lawaai vanaf 0600 uur, mooi strandje op 500 m, en diverse bedrijven voor eten en verkoop schaaldieren. goede bakkerij in het dorp. diverse afval bakken aanwezig, verder geen voorzieningen. we hebben er twee nachten and.

boomkruiper

dit is een eenvoudige parkeerplaats, zonder voorzieningen, maar erg handig om de omgeving te bezoeken. we zijn dicht bij de oesterkwekerijen, en ook dicht bij het stadscentrum, een vissersdorp, dat ik u aanraad om te bezoeken

danieleGio

Kale grindvlakte, drukke weg nabij. Prima voor doorreis!

• Chemin de la Catonnière

34140, Bouzigues, Frankrijk