Het is en blijft voor ons toch de mooiste camping uit deze omgeving! Prachtige kampeerplaatsen en het restaurant met heerlijke pizza’s uit de houtgestookte oven. Het pas geopende Voies Vertes achter de camping is zeker een aanwinst.

Pretsel

Openingsdagen kloppen niet, niet prettig als je aankomt op een verlaten spookcamping na een lange reis. We waren eind maart en ging pas in april open, terwijl hier anders staat vermeld.

boonjoshua

Het spijt ons zeer dat u op een “verlaten” camping bent aangekomen. Ook constateerden wij dat de openingstijden op deze app niet klopten en hebben deze direct aangepast. Onze excuses daarvoor! Bovendien kunt u, ook als wij nog niet officieel open zijn, altijd een nachtje bij ons terecht. Dat is geen enkel probleem omdat wij weten dat er in de winter maar weinig campings in de omgeving nog open zijn. Meestal is er overdag iemand aanwezig die het u had kunnen vertellen. Nogmaals onze excuses en wij hopen u de volgende keer met open armen te mogen ontvangen!

Wij genieten hier. Mooie camping heerlijke rust in september. Grote plaatsen en mochten zelf een plaats uitkiezen. Lekker restaurant met bar erbij, zwembad en de rivier. een echte aanrader.

Camping Beau Rivage