Vriendelijke ontvangst en redelijk terrein. Sanitair rondom niet meer van deze tijd en ronduit onverwacht slecht. Geen warm water te vinden en kranen lastig te bedienen. Zeker geen € 19,00 waard. Na 1 nacht snel vertrokken na leuke fietstocht. Nu op Acsi camping voor € 15,00 en 10x beter.

Coendershof

29-02-2024 prima plek. Heel vriendelijk ontvangst. maar het Sanitair 🙈 Ik hou wel van de Fransche slag maar de helft sanitair maar in gebruik en wat wel in gebruik is 😵‍💫 maar voor 1 nacht 👍🏻

Camping Les Peupliers