Camping Cévennes Provence

Corbès, Gard, Occitanie, Frankrijk

Prima camping met alle voorzieningen, enorm gevarieerdheid aan plaatsen. Begrijpelijk dat de plaatsen aan de rivier vanaf half september op last van de gemeente gesloten zijn. Het sanitairgebouw op ons niveau kan wel een opknapbeurt gebruiken.

• mei 2023

Geweldig mooie camping, mooie ruime plaatsen met camper van 7 m, voor ieder wat wils. zeer vriendelijk ontvangen. Direct aan de rivier en toegankelijk. Deze staat in onze top 10.

• maart 2023

deze camping is pas 1 april open we zijn er voor niks er naar toe gereden op 25 maart 2023 telefonisch niet te bereiken jammer dat de eigenaar de datum heb aangepast

• mei 2023

• maart 2023