• april 2023

Prima CP tegenover de ingang van de grot. Je staat hier gratis. Wij stonden hier alleen en zijn geen problemen tegen gekomen. Heel donker in de avond/nacht. Het nabijgelegen vestingstadje, gebouwd door Voubain, is een bezichtiging waard.

DeletedUser

CP tegen over Grottes des Canalettes geen voorzieningen maar s'avonds erg rustig wij stonden er met 6 campers overdag een bezoek aan de grot gebracht waar je overdag ook nar de wc kan en een vuil container staat erg mooi en op 10 minuten lopen een mooi oud stadje prima cp voor doorreis

• april 2023

Nachtschipper

Parking Grottes de Grandes Canalletes.