Camping municipal du Val de Saures

Entraygues-sur-Truyère, Aveyron, Occitanie, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

zijn hier op 1 september 2023, camping open en geweldige plek aan het water. stadje paar honderd meter verder met twee bakkers en verschillende restaurants. wij hebben deze toegevoegd bij favorieten.

javdhorst

We zijn hier op 6 juni, net geopend, zeer mooie ontvangst, passende voorzieningen, veel mooie plaatsen, ongeveer 300m lopen naar het stadje ACSI erkend

• mei 2022

Helaas, ondanks wat er vermeld staat in de app, is de camping tot 6 juni gesloten! ziet er mooi uit, maar we kunnen het niet testen.,

• mei 2022

Camping municipal du Val de Saures