Henk&Ageeth

Hele fijne rustige camping met alle voorzieningen. Tegen het centrum van deze schattige plaats aangelegen. Winkels en restaurants op loopafstand. 1 nacht werden er 5! En we komen nog eens terug!

Campercelletje

voor ons perfecte camping! leuk in het oude dorp, met de winkels en restaurants op loopafstand. we stonden onder de bomen, heerlijk met 30gr. superschoon toiletgebouw! zwembad geweldige wifi !!! 2 nachten zijn er 6 geworden. Delphine en Ludo bedankt voor gastvrijheid.

Camping la Grenouille