• december 2023

op 5 december 2023 op terugreis van Spanje na een tankstop dachten we even een dutje te doen op deze parkeerplaats, volop in het licht, na een paar uurtjes wakker geworden, toen bleek deuren van de vergrendeling af, alles van waarde was verdwenen, waarschijnlijk bedwelmd met gas. geen veilige plek.

beahansvakantie

vannacht is er een poging gedaan om in te breken in onze stacaravan en die naast ons - we hebben ze kunnen verjagen. 3 mannen in het zwart gekleed - een vrouw houdt de wacht - ook in het zwart gekleed - één persoon moet altijd wakker blijven!!!

• december 2023

• A9