• juli 2021

rustige plek om te staan, geen faciliteiten, maar het kost ook niets, Carrefour waar je goedkoop kunt tanken heel dichtbij, in de vroege ochtend mogelijk wat lawaai van bevoorrading Carrefour, maar ik heb niets gehoord, mijn vrouw wel maar die horen sowieso veel!!.

• juni 2020

Prima overnachtingsmogelijkheden en ruime plek(ken). De rondweg er omheen wordt in de ochtend wel wat drukker. De nieuwe supermarkt op circa 50meter is makkelijk om de boodschappen te doen voor vertrek.

• juli 2021

• juni 2020