Fijne camperplek bij leuk middeleeuws dorpje . Abdij op loopafstand en te bezichtigen. Alleen geen stroom, maar dat missen we niet. Markt op zaterdag is heel leuk. Bakker alleen op woensdag dicht.

DoubleW

Aardige plek vlakbij een prachtig dorp en een mooie weg er naartoe op de koop toe! Een leuke markt van lokale producenten in Les Halles op zaterdag. we komen hier terug!

ariedekreij

Fijne plaats om de nacht door te brengen,een wandeling te maken, een terrasje te doen, je camper weer volledig te ontladen en terug laden. We genoten van een zonnig intermezzo onder de olijfbomen, zalig.....

Aire de Camping-Car Lagrasse