Sergebrouwer

Bedankt voor uw verblijf op Camping Ruisseau du Treil en bedankt voor uw eerlijke feedback. We hebben de camping onlangs overgenomen en waren ons ervan bewust dat er veel achterstallig onderhoud is, waarvan we sommige al hebben aangepakt en we zullen deze met prioriteit blijven oplossen. Zoals u al zei, de camping is een prachtige plek en we hebben er bewust voor gekozen om sommige gebieden ongemaaid te laten voor de maanden mei en juni. Dit is zodat onze kampeerders kunnen genieten van de prachtige wilde bloemen, waaronder enkele zeldzame wilde orchideeën, die op hun beurt een overvloed aan dieren in het wild brengen. Als er specifieke problemen zijn die u wilt benadrukken, bespreken we dit graag verder via e-mail of telefoon.

Roversrambler

Bedankt voor uw verblijf op Camping Ruisseau du Treil en voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van je bezoek en danken je voor alle informatie die je hebt gedeeld met betrekking tot de wilde bloemen. We hebben dit al gedeeld met andere gasten die er ook van genieten.

Nieuwe, jonge, Britse eigenaren sinds mei 2022! Zeer aangename kleine camping met 49 plaatsen, nieuwe douches, veel schaduw maar ook zonplekken. Rustige streek, maar heel mooi. Broodservice. Zwembad met kinderbad. Zeer aan te bevelen

Camping Ruisseau du Treil