Eén ster voor de goede bereikbaarheid vanaf de snelweg. Anders onvoorstelbare omstandigheden. Arbeidersinkomen, schroot en vieze hoekjes. Er is een zogenaamd nieuw sanitairgebouw aanwezig. Gedraagt zich als een tijdelijke, permanente bouwplaats. Het zal zeker nooit af zijn.

Camper-Radebeul

NUL STERREN!!!!!!!!! NIET HIERHEEN GAAN!!!!!! wij mochten de camping op na betalen. we voelde ons er niet op ons gemak. wat een bende!!! bij de receptie hebben ze in het Frans een papier hangen waarop staat dat je niet je geld terug krijgt. We zijn vertrokken. wees gewaarschuwd!!!!!!

• oktober 2022

• oktober 2022