Parking

Lourdes, Hautes-Pyrénées, Occitanie, Frankrijk

• juni 2024

Op deze mooie camping stonden wij begin juni. Allervriendelijkst ontvangt. en de Reviews kloppen behalve de prijzen. Bij CC staat €14,85 incl. belasting. Maar wij betaalden €19,50 met de acsi kaart. Dat was met belasting en stroom.

Berkvens

Topplek voor bezoek Lourdes. Geen voorzieningen maar je loopt zo het centrum in. Zal in de zomer wel continu volstaan, maar er waren nu een paar plekken.

• Boulevard du Lapacca

65100, Lourdes, Frankrijk