Prima rustige plaats in een druk en overvol plaatsje. De kathedraal en processieplaats zijn vanaf hier snel en eenvoudig te bereiken. Schoon water 2.5 Euro en grijs water lozen ook 2.5 euro.

met-de-Noorderzon

Parkeren kost € 10,- per 24 uur. Ik vond het park leuk en het heeft water (tegen betaling) en de gebruikelijke waterspoelingen. Het ligt op 1 km van de kathedraal. Caravans zijn gescheiden van bussen.

joaquimaires

Wij vonden dit een prima plaats om hiervandaan het stadje te bezoeken met de fiets, maar lopend is ook goed te doen. Prima voor een overnachting. Rustig en bewaakt.

Parking de l'Arrouza