Fijne camping op loopafstand van het heiligdom. Op receptie naar een badge vragen, borg nu euro 50. Hiermee via poort en intercom in 10 min bij de grot. Wij betaalden euro 19,63 per nacht. Rustige camping, broodjesservice. Tussen middag slagboom/ receptie dicht.

DoubleW

de prijs is € 19.68 geworden vandaag hier aan gekomen.

wiekies

staan voor het hek, mogen het terrein niet op, camping is gesloten. Openingsperiode is 20 maart t.m. 10 december

DoubleW

de prijs is € 19.68 geworden vandaag hier aan gekomen.

Camping du Loup